Translate

miercuri, 18 ianuarie 2017

EXCELLENCE in Customer Management - Training 5★★★★★


     Afirmi ca esti orientat spre client?
     Vei fi surprins, insa doar 9% dintre clienti au aceasta perceptie.
Unde e greseala?

“ Customers don’t buy products. Customers buy PEOPLE!’’


“70% of buying experiences are based on how the customer

feels they are being treated”

     O adevarata cultura organizationala orientata spre client implica cateva schimbari esentiale in modul in care o companie intelege sa se dezvolte
Simplificand, orientarea spre client inseamna:
  • Sa iti cunosti cu adevarat clientii
  • Sa stii ce asteptari au de la tine
  • Sa stii ce cred despre tine
  • Sa intelegi ca PERCEPTIA clientilor este singura realitate relevanta
  • Sa fii dispus intotdeauna sa salvezi relatia cu clientii

EXCELLENCE in Customer Management

Cel mai performant program de instruire destinat managerilor si antreprenorilor


Bucuresti, 27-28 Februarie 2017, orele 9.30-17.30

Conditii pentru orientarea spre client a companiei:
  • Angajatul potrivit la locul potrivit.
  • Angajati pregătiti profesional corespunzător.
  • Angajati motivati corespunzător.

Concluzie: Mentalitatea orientării spre client nu apare de la sine: trebuie planificată, implementată şi recompensată!

     Pentru a fi cu adevarat orientata spre client, compania trebuie sa fie gestionata de manageri axati pe GESTIONAREA RELATIILOR CU CLIENTII (sau cu GRUPURILE DE CLIENTI), nu de manageri axati pe GESTIONAREA MARCILOR/PRODUSELOR (adica “MANAGERI DE CLIENTI” nu “MANAGERI DE MARCI/PRODUS”)


Tematica cursului
EXCELLENCE in Customer Management

  • Factorii care influenteaza achizitia si pastrarea clientilor
  • Dinamica relatiilor cu clientii
  • Orientarea spre piata vs orientarea spre client
  • Managementul calitatii (din perspectiva produsului si al clientului)
  • Cultura organizationala a unei companiii orientata spre client
  • Costurile calitatii vs costurile non-calitatii (costul pierderii unui client)
  • Managementul serviciilor – obiective si instrumente
  • Managementul reclamatiilor
  • Reclamatie vs sesizare/plangere
  • Fluxul operational intern de gestionare a reclamatiilor
  • Pasii gestionarii unei reclamatii
  • Fidelizarea clientilor prin corecta abordare a reclamatiilor
  • Managementul fidelizarii clientilor
  • Comportamentul consumatorului
  • Decizii de cumparare in: B2C si B2B
  • Instrumente ale managementului fidelizarii clientilor
  • Implementarea orientarii spre client

Locatie: Bucuresti,
Nivelul cursului:
Avansat
Durata:
2 zile, 16 ore
Investitie:
390 Euro/participant
*Discount
15% pentru minim 3 persoane din aceeasi companie
Trainer: Adelina Cirstea
Business & Customer Excelence Expert,
Strategic & Performance Management Specialist,
creatorul conceptului Growing People –
The Heart of the Organizational Transformation



Pentru cursuri interne personalizate, va rugam sa ne contactati la:

customer@sharexperience.ro sau la 0734.316.769


Ne găsiţi online şi pe:










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu