In orice aspect legat de o afacere comunicarea este esentiala.
Pe masura ce afacerile se lupta sa detina suprematia pe piata, comunicarea este cheia ce ajuta la construirea unei echipe puternice care sa propulseze afacerea catre primul loc.
Ce poate face comunicarea eficienta pentru o afacere?
Obiectiv:
Acest progam de training va dezvolta aptitudinile de comunicare si relationare interumana si interdepartamentala a angajatilor, punand pe primul loc eficienta, orientarea spre rezultate si excelenta in relatia cu clientii.
In contextul in
care dinamica activitatii de zi cu zi reprezinta o provocare reala a
angajatilor, acestia vor invata prin exemple concrete sa se adapteze
schimbarilor rapide, sa faca fata stresului,
gestionand in mod corect
comunicarea cu clientii (interni si externi).
Se vor creea modele si
sabloane de bunapractica in comunicare atat in conversatia telefonica
cat si scrisa.Vom dezvolta abilitati de ascultare si exprimare astfel incat mesajul sa fie unul clar, concis si fara ambiguitati.
Cursul include tehnici de influenta pozitiva si persuasiune, adaptate stilului si tehnologiei moderne de comunicare in afaceri.
Bucuresti, 2 - 3 Martie orele 9.30.00-17.30
Agenda cursului:
- De ce Customer Excellence?
- Beneficiile Excelentei – tu si compania
- Competente in comunicare
- Cei 7C ai Excelentei in comunicare
- Afla ce stil de comunnicare ai
- Tipuri si forme de comunicare – cum si cand?
- Comunicarea fata in fata
- Descifrarea comunicarii nonverbale
- Foloseste corect paraverbalul
- Metacomunicarea (clisee si mesaje induse)
- Influenta si persuasiune in comunicare
- Comunicarea la telefon
- Tipologia clientilor si metode de abordare specifice
- Comunicarea scrisa - planificarea si eficientizarea mesajului
- Bariere in comunicare
- Codul de eticheta in comunicarea de afaceri
- Inteligenta emotionala in comunicare
- Greseli frecvente in comunicarea de afaceri
- Comunicarea interna – interuman vs. interdepartamental
- Obtinerea si oferirea informatiilor
- Rational vs. Emotional – abilitati in abordarea persoanelor dificile
Locatie: Bucuresti
Durata
cursului:
2
zile (16 ore efectiv)
Investitie: 1.300 lei/pers
Discount 15% pentru minim 4 persoane din aceeasi companie
Investitie: 1.300 lei/pers
Discount 15% pentru minim 4 persoane din aceeasi companie
Metode: Exemple,
studii de caz, jocuri de rol, evaluari apeluri inregistrate si in
timp real.
Trainer:
Adelina Cirstea
Business & Customer Excelence Expert,
Strategic & Performance Management Specialist,
creatorul conceptului Growing People –
The Heart of the Organizational Transformation
Pentru cursuri personalizate in compania Dvs asteptam sa ne contactati la
telefon 0734.316.768 sau adelina@sharexperience.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu