Translate

vineri, 20 mai 2016

Feedback Training EXcellence in Customer Management


     In 16 - 17 Mai 2016 am sustinut o noua editie a cursului open "Excellence in Customer Management". Am fost onorati sa avem participanti antreprenori si top manageri din companii de renume din Romania.
Iata cateva din opiniile lor:


Florentina Matei 
Sales Coordinator - Marathon Distribution
“Referitor la cursul sustinut, marturisesc ca m-am simtit extraordinar, am inteles multe dintre aspectele care ma pot
ajuta sa ma dezvolt si sa evoluez ca si om de vanzari alaturi de echipa mea, cat si ce anume le pot transmite acestora, in speranta imbunatatirii calitatii serviciilor oferite clientilor Marathon.
Va multumesc ca ati investit incredere in mine, si prin simpla invitatie de a participa la acest curs, ati castigat un ucenic ascultator. Cu mii de mutumiri, Florentina”


Daniel Vizitiu 
Production & Quality Manager - Amylon SA – Grup Boromir
“Foarte interesant cursul. Ma bucur ca v-am cunoscut si ma bucur ca m-ati facut sa realizez cat de important este modul cum comunicam unii cu altii, cum influenteaza comunicarea modul cum suntem perceputi noi si rezultatele muncii noastre, cat de importanta este comunicarea si cum putem influenta prin comunicare schimbarea pe care ne-o dorim. Multumesc frumos!”


Daniela Lazar
General Manager - DoubleTree by Hilton – Bucharest
“As dori de la bun inceput sa-ti multumesc pentru participarea la acest superb curs. Am constatat, parcurgand acest curs, ca stiu multe, dar datorita circumstantelor, le-am uitat. Multumesc mult, am mai invatat cu aceasta ocazie ca oricate cursuri am facut, tot mai am de invatat, dar cel mai important lucru a fost ca prin intermediul acestor cursuri/intalniri nu invatatm sa comunicam/exprimam, ci invatam sa ne cunoastem pe noi si sa descoperim noi prieteni. Multumesc pentru aceasta oportunitate. Mult succes!”


Raluca Romaniuc 
Team Leader - Allianz Group
“Am apreciat foarte mult exemplele concrete care denota o experienta extrem de vasta si felul in care subliniaza conceptele importante, reusind sa le sedimenteze, aproape inconstient, in mintea celui care asculta. De asemenea, mi-a placut sa vad ca exista o constientizare a limitei de bun simt in ceea ce priveste puterea unui training (Unele nu te pot invata peste noapte cum sa fii mai bun. Schimbarea trebuie sa survina din interior). Multumesc!”


Marian Ristescu
Sales Manager - WesslingRomania
“Informatiile au fost structurate bine si din punctul meu de vedere a fost util ca am fost participanti din mai multe
domenii de activitate astfel incat in unele momente explicatiile erau customizate pe domenii de activitate. Felicitari pentru curs si mult succes in continuare!”


Marius Moldovan
Sales Manager - Amylon SA – Grup Boromir 
“Informatiile transmise si partial insusite in cele doua zile de curs au fost la inaltime. Segmentarea cursului pe cele 6
module ma fac sa inteleg mai bine dorintele clientilor, nivelul lor de asteptari si sprijinul pe care il asteapta de la mine".


Daniel Chivu
Owner - A2Z Francize
"I had the pleasure to be invited to one of Adelina's trainings. The course, called "Excellence in Customer Management" was a great lesson both by the value within the content of the course, but most of all, by the participant oriented manner it was delivered by Adelina. Each of us, the participants, was actively involved so that the structured information would make sense for each of us. I would highly recommend Adelina's training courses for middle and upper level professionals".


Claudia Ciclovan
Team Leader Customer Care - Allianz Group
“I first met Adelina when we were both training to be croupiers. Recently i joined one of her training sessions in Customer Excellency and i must say that she managed to make a success out of a different career than the one we both shared. I find her to be a skillful trainer that uses interactive tehniques and manages to deliver the information in a fun and professional manner altogether. I strongly recommend her as a trainer and look forward to another course in the near future”.


Vrei sa te inscrii la urmatorul curs Excellence in Customer Management?
Contacteaza-ne la customer@sharexperience.ro
Telefon 0734 316 768

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu